Responsief
Wij zorgen ervoor dat de website 100% responsief is. Dit betekent dat er ook een mooie weergave van de website op andere toestellen is, zoals een tablet of telefoon.
De merkstrategie moet de kernwaarden van je zaak weergeven. Mensen kunnen zich verbinden met storytelling en zo vertrouwen krijgen in een wereld waar het consumentenvertrouwen steeds afneemt. Het is de blueprint voor je huisstijl, logo en andere grafische vormgeving. Het zorgt ervoor dat je altijd dezelfde indruk achterlaat en een herkenbare uitstraling hebt.
Om met passie te kunnen werken moet je goed in je vel zitten. Dit geld voor mensen, maar ook voor bedrijven. Weten waar je voor staat en dit ook terugzien op alles wat de buitenwereld bereikt geeft een gevoel van trots.
Voor de merkstrategie beginnen we met een interne bevraging die ons een eerste indruk geeft van de onderneming. Hier komen vragen als visie, missie, waarden, merkpersoonlijkheid en doelen in voor. Ook de oriëntatie is belangrijk. Gaat het bedrijf handelen volgens het belang van het merk of is winst het enige dat telt. Welke positie ben je van plan in te nemen op de markt? De 5p's (product, prijs, plaats, promotie en personeel ) zijn de basis hiervan. Wat zijn de obstakels en opportuniteiten om te verschillen van de concurrentie? De merkstrategie heeft functionele en emotionele eigenschappen die moeten worden ingevuld.
Dit allemaal vormt de merkpersoonlijkheid. Persoonlijkheden creëren de gevoelens bij klanten en zijn vaak de oorzaak waarom ze wel of niet voor jouw kiezen. Wat is de overal feeling die klanten hebben wanneer ze met je in contact komen? De merkidentiteit zorgt voor dit tastbaar gevoel en staat in 1 lijn met de strategie.
Bij de merkidentiteit gaan we de strategie proberen om te zetten in beeldtaal en spreektaal. Het grafische aspect is hier het bekendste onderdeel van. Specifieker het logo. Dit is nochtans niet het enige dat van belang is. De tone of voice en klantenservice zij enkele voorbeelden waar ook veel aandacht aan moet worden besteed. Het is belangrijk dat hier een rode draad in zit. Een verhaal waar mensen zich thuisvoelen en mee kunnen verbinden.
Het logo dient voor lange tijd en moet snel herkenbaar zijn. Dit bekent dat het de evoluerende dragers moet doorstaan en overal op moet passen. Het is dan ook meestal aangeraden om voor een minimalistisch en simpel design te gaan dat er toch tussenuit springt. Naast het logo is typografie iets waar veel mensen overheen kijken. Hetzelfde lettertype terugzien overal waar klanten je tegenkomen geeft een gevoel van vertrouwen.
Het beeld van het merk kan worden versterkt door het gebruik van de juiste foto's, video's en het regelmatig posten van content om mensen het gevoel te geven een deel van je team te zijn.
Hierdoor komen we bij de online identiteit. De online aanwezigheid van bedrijven is een standaard. Potentiële klanten willen snel alles te weten komen wanneer ze van je hebben gehoord. Deze aandacht en interesse is meestal van korte duur en moet meteen worden ingevuld. Dit betekent aanwezig zijn op Instagram, Facebook, LinkedIn en je eigen website hebben waar mensen in een oogopslag zien wie jullie zijn, wat jullie doen en of jullie in aanmerking komen om een deel van hun leven uit te maken.
Uiteindelijk is de klanten beleving het enige wat telt. Dit vloeit voort uit de strategie en identiteit die je naast het product en/of dienst hebt opgebouwd.
Wanneer het project klaar is om aan u te worden geleverd, nemen wij geen afscheid. Indevise behoudt graag het contact met u om de resultaten op te volgen en te evalueren.
Wanneer er knelpunten worden afgeleid uit een evaluatie van de cijfers, kunnen de door ons geleverde websites binnen enkele minuten worden aangepast aan de hand van de kracht van Webflow.
U verkrijgt als klant alle rechten om te doen wat u wilt met de website. Als u beslist om geen gebruik meer te maken van de hosting die wij aanbieden, wordt de code voor een klein bedrag naar u geëxporteerd. Zolang dit echter niet het geval is, houden wij de controle over de code. Dit geeft ons de mogelijkheid om snel in te springen wanneer nodig en de beste service mogelijk te bieden.
Strategie gesprek en eerste kennismaking
Er wordt een prijsvoorstel op maat gestuurd
Accepteren van offerte en betalen van het voorschot
Discovery sessie: we komen alles over het bedrijf te weten
Het bepalen en bouwen van de website structuur (UX)
Het designen van de user interace (UI)
Development van de website
Kwaliteitscontrole van de website en de eindfactuur
Website launch!
Wij vinden een vlotte communicatie zeer belangrijk en zijn daarom 7/7 bereikbaar. Wanneer er een probleem optreedt, proberen we zo snel mogelijk te antwoorden via telefoon en/of mail.
Indevise bestaat uit een jong, creatief team dat ervaring heeft in communicatie, design en economie. We zitten als twintigers boordevol energie en zijn klaar om elke uitdaging aan te gaan.
Naast de kennis, die we hebben vergaard uit hogere studies, hebben we ons eigen gemaakt met de beste programma’s uit de sector. Met deze ervaring hebben we reeds tientallen tevreden klanten van dienst kunnen zijn.
Dat de klant koning is, wordt als een kernwaarde beschouwd bij Indevise. We volgen samen met de klant de deadlines op, zodat die de betaling, al dan niet met BTW, in schijven kan betalen.